Les penyes, protagonistes durant la celebració de la Lliga al Camp Nou

La Confederació Mundial de Penyes va rebre als penyistes abans del partit. Aquest diumenge es tornaran a obrir les portes de la seu en un dia que es preveu emotiu

El primer equip masculí va rebre el trofeu de Lliga dissabte passat al Camp Nou, i una vegada més les penyes barcelonistes no van voler perdre l’oportunitat de compartir amb els jugadors un moment tan especial. Hi van ser presents socis de penyes procedents de diferents parts del món, com la PB Los Angeles, la PB Washington o la PB París (Federació Món), així com la PB Amics del Barça de La Jonquera (Federació Empordà i Catalunya Nord), la PB Bizkabarça (Federación Euskadi) o la PB Azulgraná Venim del Sud (Federación Andalucia, Ceuta i Melilla), entre moltes altres.

Presència de la Federació Món

Com ja és habitual, algunes de les penyes que van acudir al partit van visitar abans la seu de la Confederació Mundial de Penyes, que obre les seves portes a l’afició cada dia de partit que el Barça disputa al Spotify Camp Nou. En aquesta ocasió, va destacar la visita de membres de la PB Berlín Culer, la PB London i la PB Virtual Blaugrana, totes elles de la Federació Món. Tampoc hi van faltar les federacions Terres de l’Ebre; Gironès, Selva, Garrotxa i Pla de l’Estany; i Bages, Berguedà i Cerdanya, amb diversos dels seus representants i les seves penyes.

De cara a l’últim partit del Barça com a local, diumenge que ve a les 19:00h contra el Mallorca, la seu de la Confederació Mundial de Penyes tornarà a obrir les seves portes a tots els penyistes i aficionats que vulguin compartir la prèvia. En aquest cas, l’ocasió es preveu especialment emotiva, ja que es tractarà del comiat de l’afició a l’Spotify Camp Nou abans de l’inici de les obres de l’Espai Barça.