Aniversaris a les penyes de Golmés, Nulles i Mieres

Es van celebrar aniversaris i actes diversos on van destacar les conferències de la Confederació Mundial de Penyes. ‘Barça i Catalunya’ i ‘Invulnerables’.

L’activitat a les penyes manté el seu alt ritme, i de nou diverses penyes han celebrat els seus respectius aniversaris recentment. La Penya Blaugrana Golmés (Federació Lleida Sud) va viure un diumenge amb l’agenda plena per a commemorar el seu 18è aniversari. Va inaugurar els actes la conferència ‘Invulnerables’ de l’activista social Sor Lucia Caram, organitzada per la Confederació Mundial de Penyes, i posteriorment va haver-hi la recepció a autoritats i convidats en un dinar de gala. Hi van assistir Oscar Mauri, secretari de la Fed. Lleida Sud; Lluís Pérez, membre de la Comissió Social del FC Barcelona; i Vicenç Amigó, exjugador blaugrana.

Un dia abans, la Penya Blaugrana de Nulles (Federació Tarragona Nord) va celebrar el seu 12è aniversari amb molta il·lusió, ja que fa dos anys no va poder commemorar el desè degut a les restriccions de la pandàmia. L’acte central va ser un dinar de gala al qual hi van assistir Josep Borrull, president de la Fed. Tarragona Nord; Josep Maria Nogués, membre de la Comissió Social del FC Barcelona; i l’exjugador Adjutori Serrat. Abans, els penyistes van visitar la cooperativa Vinícola Nulles i van assistir a la primera part de la conferència ‘Barça i Catalunya’, que duu per títol ‘Els orígens de la simbiosi’. Com sempre, la xerrada va ser a càrrec de Salva Torres, vicepresident de la Confederació Mundial de Penyes, i Xavier Gamper, nét del fundador del FC Barcelona.

Julio Alberto, protagonista a Mieres

També el mateix dissabte, la Peña Barcelonista Julio Alberto de Mieres (Federación de Asturias y Cantabria) va dur a terme l’acte de celebració del seu 52è aniversari, i l’exjugador blaugrana que dona nom a l’entitat no va voler faltar a la cita. Julio Alberto Moreno, membre de l’Agrupació de Jugadors del FC Barcelona, va ser un dels grans protagonistes de l’esdeveniment amb els socis de la penya asturiana. Actualment, la PB Julio Alberto és la penya més longeva dins de la Federación de Peñas Barcelonistas de Asturias y Cantabria.