32 penyes lleidatanes a la 14a Trobada de Lleida Sud i la Franja i 50è aniversari de la PB “Som i Serem”

La jornada, durant la qual es va inaugurar una estàtua commemorativa i una exposició sobre la història de la PB “Som i Serem”, va reunir 300 persones a Torregrossa, amb la presència del president del FC Barcelona, Joan Laporta

Les penyes de la Federació Lleida Sud i la Franja van completar un cap de setmana ple d’alegries en clau blaugrana. I és que, dos dies abans de l’anhelada consecució del títol de Lliga, les entitats d’aquest territori van viure una ocasió molt especial a la localitat de Torregrossa amb motiu de la celebració conjunta del 50è aniversari de la Penya Barcelonista “Som i Serem” i la 14a Trobada de Penyes de Lleida Sud i la Franja.

L’acte, que havia estat ajornat des de l’any 2020, va comptar amb la presència del president del FC Barcelona, Joan Laporta, així com del vicepresident de l’Àrea Social, Antonio Escudero, i del directiu Josep Ignasi Macià. També hi van ser presents el president de la Federació de Penyes de Lleida Sud i la Franja, Claudi Bosch, i el president de l’Agrupació de Jugadors del FC Barcelona, Juan Manuel Asensi. Van exercir d’amfitrions l’alcalde de Torregrossa, Josep Maria Puig, i el president de la PB “Som i Serem”, Joan Miquel Pasqual.

300 persones i 32 penyes representades

El 50è aniversari de la Penya Barcelonista “Som i Serem” i la 14a Trobada de Penyes de Lleida Sud i la Franja van comptar amb la participació de 300 persones i 32 penyes representades d’aquest territori. Els actes van començar a la seu de la penya homenatjada amb la visita a una exposició fotogràfica que repassa el seu mig segle d’història. Seguidament, es va inaugurar una estàtua commemorativa d’aquest 50è aniversari a l’exterior de la biblioteca de la localitat, on els convidats havien signat el llibre de visites de Torregrossa.

A continuació, va tenir lloc l’acte institucional, que va incloure els parlaments i intercanvis d’obsequis de les autoritats i convidats, i també un emotiu homenatge a Antoni Farré, soci número 1 i fundador de la PB “Som i Serem” de Torregrossa. El sopar commemoratiu dels 50 anys de la penya i de la 14a Trobada de Lleida Sud i La Franja va tancar aquesta jornada festiva.