Les penyes celebren el títol de Lliga arreu del món

Des de San Diego fins a Indonèsia, les penyes barcelonistes van defermar la seva eufòria una vegada assegurat el títol de Lliga diumenge passat

Des de Los Angeles fins a Indonèsia, les penyes barcelonistes van defermar la seva eufòria una vegada assegurat el títol de Lliga diumenge passat. Per fi va arribar l’esperat títol de Lliga del primer equip masculí, el primer dels últims anys, i la Confederació Mundial de Penyes, les seves federacions territorials i totes les penyes barcelonistes el van celebrar en gran. A més de les entitats pertanyents a les federacions d’àmbit català i estatal, que van omplir les seves seus socials per a celebrar el campionat, les penyes de la Federació Món, amb presència en 70 països, no van faltar a la cita en les seves respectives ciutats repartides per tots els continents.

Des de la costa oest nord-americana, amb penyes com la PB Los Angeles, la PB San Diego o la PB Las Vegas, passant per la PB Washington, la PB Sao Paulo o la PB Panamà, fins al continent asiàtic amb la PB Mumbai (l’Índia) o la PB Indobarça (Indonèsia), totes elles van mostrar la seva eufòria. En territori europeu, la PB París, la PB Dublin i la PB London també van fer sentir la seva veu una vegada assegurat el títol de lliga. Una vegada més, gràcies a la presència del moviment penyístic a tot el món, els èxits blaugranes van traspassar fronteres.

Presència a la rua de campions

Com no podia ser d’altra manera, les penyes també van ser protagonistes en la gran rua de campions que els equips masculí i femení van dur a terme ahir. Membres d’entitats com la PB Almogàvers o la PB London van sortir als carrers de Barcelona per a festejar al costat dels jugadors i jugadores. Algunes penyes fins i tot van aconseguir la interacció dels campions: Ansu Fati va lluir la bufanda de la PB San Diego durant una part del recorregut i Alexia Putellas es va fotografiar amb l’emblema de la PB El Espinar.