Tornen les xerrades ‘Invulnerables’ amb Sor Lucía Caram

La PB Capellades va acollir la conferencia solidària impulsada per la Confederació Mundial de Penyes i va recaptar prop de 800 euros.

Les xerrades del projecte solidari ‘Invulnerables’, impulsat per Sor Lucía Caram i la seva Fundació del Convent de Santa Clara, van visitar dissabte passat la localitat de Capellades per a difondre la seva lluita contra la pobresa infantil. De la mà de la Penya Blaugrana de Capellades (Federació Anoia, Alt Penedès i Garraf) i amb la gestió de la Confederació Mundial de Penyes, l’activista social va dur a terme una xerrada per a explicar aquest projecte solidari creat per a ajudar nens i nenes en risc d’exclusió.

L’acte, que va estar obert a tots els veïns del poble, va tenir lloc al teatre de Capellades i va comptar amb la presència del president de la PB Capellades, Josep Maria Mayans, i del rector local. A més de donar a conèixer el projecte ‘Invulnerables’, la xerrada va servir per a recollir fons per a la causa: gràcies a les donacions particulars, les vendes del llibre de la pròpia Sor Lucía i la subhasta d’un quadre, pràcticament es van assolir els 800 euros recaptats.

Gràcies a l’impuls de la Confederació, pròximament la xerrada ‘Invulnerables’ visitarà més entitats de tot el territori per a continuar difonent i enfortint el seu projecte. Aquelles penyes interessades a albergar-la poden enviar la seva sol·licitud al correu sociocultural@confederaciopenyes.cat.