La PB Les Corts surt de la ciutat per a celebrar el seu 11è aniversari

L’entitat va visitar el Museu del Ferrocarril situat a Vilanova i la Geltrú

Dissabte passat, 25 de febrer, va ser un dia gran per a la Penya Blaugrana de Les Corts. L’entitat, pertanyent a la Federació de Penyes Barcelonistes del Barcelonès Oest, va commemorar el 11è aniversari de la seva creació amb una de les seves habituals activitats culturals que va culminar amb un gran dinar de celebració. I ho va fer sortint de la seva ciutat, Barcelona, amb prop de 80 socis de la penya que van voler compartir aquesta jornada tan especial.

La primera parada de la comitiva, encapçalada pel seu president, Antoni Blanchart, va ser a la localitat de Vilanova i la Geltrú. Allí, la penya va organitzar una visita al Museu del Ferrocarril, que repassa la història ferroviària de Catalunya des del segle XIX. A continuació, els penyistes es van dirigir a un restaurant de Sant Sadurní d’Anoia per a celebrar el dinar commemoratiu. Allí va tenir lloc el tradicional tall de pastís d’aniversari, així com els parlaments. Entre altres coses, Antoni Blanchart va destacar la consolidació de la PB Les Corts en aquests onze anys d’història, i també va afrontar amb il·lusió el futur que ve per davant, tant per a l’entitat com per al moviment de penyes en general.

Una penya molt activa i solidària

Creada l’any 2011, la Penya Blaugrana de Les Corts ja compta amb un programa d’activitats destacable. La penya organitza de manera regular activitats per als seus socis, com per exemple sortides culturals i d’oci cada mes a diferents punts del territori. A més, l’entitat barcelonista ha organitzat xerrades sobre actualitat futbolística amb convidats especials, així com les conferències ‘Barça i Catalunya’ de la Confederació Mundial de Penyes.

Una altra característica definitòria de la PB Les Corts és la seva gran implicació amb la festa major del seu barri, Les Corts. Cada any, l’entitat organitza diverses activitats per a grans i petits, obertes a tots els ciutadans. També edita una revista en paper que repassa l’actualitat barcelonista i de la penya. Així mateix, cal destacar el vessant social de la PB Les Corts, els membres de la qual col·laboren amb diferents entitats benèfiques per a impulsar accions per a ajudar a les persones més necessitades.