La PB Les Corts, entregada a la Festa Major del seu barri

La penya va organizar una obra de teatre, un dinar multitudinari amb els seus socis i amics, la conferencia “Barça i Catalunya. Temps de Foscor” i el 2n Open Infantil d’Escacs

Per a qualsevol veí de Les Corts, els primers dies del mes d’octubre estan sempre marcats en vermell. El motiu: la festa major d’aquest barri barceloní. La penya barcelonista d’aquesta zona, la Penya Blaugrana de Les Corts, no és cap excepció i durant aquests dies contribueix amb escreix a la celebració. Ho fa organitzant diverses activitats obertes a tots els seus socis i simpatitzants, així com a tots els veïns del barri. Enguany, amb la recuperació del format normal de les festes, ho ha fet amb una especial dedicació i esforç.

Per a totes les edats

Les activitats de la PB Les Corts es van posar en marxa amb l’organització d’una obra de teatre per als seus membres. Va ser a la sala L’Espiga de Les Corts, i la funció va anar a càrrec d’una companyia amateur de Terrassa. Pocs dies després, va tenir lloc el multitudinari dinar amb tots els socis i amics de la penya, celebrat en un restaurant del barri. A la tarda, la jornada es va completar amb la conferència “Barça i Catalunya. Temps de Foscor”, impulsada per la Confederació Mundial de Penyes i presentada pel seu vicepresident, Salva Torres.

L’últim dia de la Festa Major de Les Corts, va arribar el torn per als més petits amb el 2n Open Infantil d’Escacs, organitzat per la PB Les Corts i L’Espiga de Les Corts. Els més de 60 joves participants van prendre forces amb una xocolatada a primera hora, i després es van asseure davant del tauler d’escacs per a posar a prova el seu enginy. Els guanyadors van rebre el corresponent trofeu, així com obsequis blaugranes.

Èxit de la revista

Un any més, amb motiu de la festa major del seu barri, la PB Les Corts va editar un nou número de la seva revista. Amb l’exjugadora de bàsquet Laia Palau com a imatge de portada i com a principal entrevistada, la publicació va incloure actualitat barcelonista i protagonisme per a entitats del barri. En total, es van distribuir 4.800 exemplars de la revista, on una vegada més van col·laborar nombroses associacions i comerços de Les Corts. Amb ella, i amb la resta de les activitats, la PB Les Corts va demostrar una vegada més l’important pes que les penyes barcelonistes tenen en la vida del seu barri.