Nova col·laboració solidària de la PB Villabalter amb el Colegio San Juan de la Cruz

Contribueix amb un projecte per a un centre d’acollida infantil a l’Equador

La Peña Barcelonista Villabalter, pertanyent a la Federación de Peñas Barcelonistas de Castilla y León, ha tornat a participar a la jornada solidària organitzada pel Colegio San Juan de la Cruz, de Lleó. L’entitat barcelonista, que porta vint anys col·laborant amb aquest centre educatiu, ha aportat el seu granet de sorra al ‘bingo solidari’ que s’organitza per a recaptar fons per a ajudar als més necessitats.

Concretament, la penya va aportar una samarreta del primer equip del FC Barcelona, amb el nom i dorsal de Pedri, així com una dessuadora amb els colors i l’emblema de la penya. El president de la PB Villabalter, Jorge Moreno, al costat del seu vicepresident Recaredo Fernández i els vocals Fernando Barazón i David Moreno, va fer lliurament de tots dos obsequis al col·legi.

Enguany, els fons recollits en aquesta iniciativa es destinaran a la Casa de los Niños Santa Teresita, a Cascales (Equador), un centre d’acollida per a nens i joves d’entre 5 i 17 anys amb famílies sense recursos. Aquesta entitat es focalitza a oferir-los una educació en un entorn familiar amb l’objectiu d’evitar la seva exclusió social i de transformar el seu futur en positiu.