L’equip de bàsquet, present al 25è aniversari de la PB Meritxell

Celebració del 25è aniversari amb un sopar commemoratiu

La Penya Blaugrana de Bàsquet Meritxell (Fed. Barcelonès Oest) va celebrar el seu 25è aniversari en un cèntric hotel de Barcelona amb un sopar de gala a la qual van assistir més de 100 persones. La penya destaca pel seu enorme suport a totes les seccions del club, especialment a l’equip de bàsquet, i aquest els va reconèixer amb la presència en el sopar dels jugadors de la primera plantilla Álex Abrines, Sergi Martínez, Oriol Paulí, Sertaç Sanli, Mike Tobey, Rokas Jokubaitis, James N’naji i Oscar da Silva.

Reconeixement a la fidelitat de la penya

Exjugadors de la secció com Audie Norris, Roger Grimau, Víctor Sada, Alfonso Alzamora i Andrés Jiménez també van ser presents, així com membres actuals del staff. A més, la penya va rebre una samarreta signada per tot l’equip i un trofeu dedicat, cosa que va culminar una de les nits més memorables per a l’entitat barcelonista. El capità Álex Abrines, en declaracions a Barça TV, va afirmar que no podien faltar a la cita per tot el que els aporta la PBB Meritxell: Per la seva entrega i animació tant al Palau Blaugrana com fora de casa, sentíem que avui havíem d’estar amb ells en aquest dia tan especial”.