La PB Villabalter col·labora amb el projecte solidari del Colegio San Juan de la Cruz

La PB Villabalter va aportar material per a la rifa del Bingo Solidari per tal de recaptar fons per a les famílies més desafavorides de l’Equador.

La Peña Barcelonista Villabalter, de la Federación de Peñas de Castilla y León, va contribuir recentment a la rifa del Bingo Solidari realitzada pel Colegio San Juan de la Cruz, de León. Concretament, la penya va aportar materials com pins, carpetes, bolígrafs, dessuadores, polos o porta entrepans. Tot plegat, gràcies a la col·laboració de la Confederació Mundial de Penyes i el FC Barcelona

Un any més, el Colegio San Juan de la Cruz va fer un gest solidari amb la finalitat de recol·lectar fons per a les famílies més desafavorides de l’Equador. Es tracta d’un projecte liderat per Carmelitas Descalzos, “Construyendo Futuros” i la Fundación “Casa de los Niños Santa Teresita” a la regió equatoriana de Cascales. En aquesta fundació, s’acullen molts nens i nenes que arriben en estat de vulnerabilitat. També moltes joves que són mares i no tenen recursos. Gràcies a totes aquestes entitats, ja fa 15 anys que aquests projectes es poden desenvolupar.

A més del bingo solidari, el col·legi lleonès va realitzar diverses activitats per a sensibilitzar els alumnes, animant-los a participar i així poder recaptar fons. El material de la PB Villabalter va ser lliurat per part del seu president i el seu vocal, Jorge Moreno i David Moreno, amb la presència del professor Sergio Álvarez.