La Fan Club Barça Kiev recapta fons per als afectats de la guerra a Ucraïna

La Confederació crida a totes les penyes barcelonistes a realitzar les seves donacions, que es destinaran a ajuda humanitària per a la població ucraïnesa

Davant l’emergència social provocada per la guerra a Ucraïna, la Fan Club Barça Kiev, pertanyent a la Federació Món, ha decidit obrir una campanya online per a recaptar fons. El seu objectiu: destinar-los a ajuda humanitària per a pal·liar, en la mesura que sigui possible, els greuges que estan patint les famílies ucraïneses que estan fent front a les conseqüències d’aquest conflicte. Per a aconseguir-ho, tant la penya, la Federació Món com la Confederació Mundial de Penyes fan una crida a totes les penyes oficials del FC Barcelona a nivell mundial perquè aportin el seu granet de sorra en aquesta iniciativa.

De la mateixa manera, la Confederació secunda el missatge de pau i concòrdia llançat per la Federació Món. Aquesta federació posa d’exemple la relació de cordialitat i amistat que sempre ha existit entre les penyes barcelonistes d’Ucraïna i Rússia.

Fes la teva donació!

La iniciativa busca la complicitat de tot el moviment de penyes barcelonistes, però està oberta a les contribucions de qualsevol persona que desitgi ajudar. Totes aquelles persones o entitats que vulguin fer la seva donació poden accedir a la campanya a través d’aquest enllaç. També trobaran un accés directe sota aquest text per a fer l’aportació. Per a tirar endavant la campanya, la Fan Club Barça Kiev ha escollit la plataforma de crowdfunding de la Fundació Kukumiku, que ha ajudat a impulsar projectes solidaris arreu del món.

Un dels valors que defineixen a la Confederació Mundial de Penyes, les seves Federacions i totes les penyes barcelonistes, sigui com sigui la seva procedència, és la màxima implicació social amb la població que els envolta. I això cobra un valor molt especial quan es tracta d’ajudar a aquells que ho estan passant pitjor.