Prova pilot de la “Confederació Desplaçaments Experience” a València

El projecte inclou activitats prèvies i l’entrada al partit, i els penyistes del FC Barcelona hi van poder accedir amb un descompte exclusiu a través de la Confederació

Amb l’objectiu de continuar oferint valor afegit als penyistes, la Confederació Mundial de Penyes ha realitzat una prova pilot de la “Confederació Desplaçaments Experience”. Aquest projecte, plantejat amb un operador extern, vol posar a disposició dels membres de penyes una nova experiència que treu el màxim partit als desplaçaments. Una experiència a la qual els penyistes blaugranes poden accedir amb un descompte especial del 10% sobre el preu al públic general.

El partit triat per a aquesta prova pilot de la “Confederació Desplaçaments Experience” va ser el València-Barça del passat diumenge, 20 de febrer. Allí, més de 30 penyistes van poder gaudir, acompanyats per un guia professional, d’una ruta turística pels principals punts d’interès del centre històric de València. La ruta va acabar amb una parada gastronòmica en un dels locals més populars d’aquesta zona de la ciutat. A continuació, el grup es va desplaçar a un local pròxim a l’estadi de Mestalla on els esperava una última sorpresa: una trobada virtual amb Gaizka Mendieta, exjugador del FC Barcelona i del València CF.

Entrada inclosa

El paquet d’activitats “Confederació Desplaçaments Experience” ofereix també l’opció d’adquirir l’entrada per al partit. I assegura que tots els assistents s’asseuran en el mateix sector de la graderia. Així, els penyistes van celebrar en directe la golejada culer a Mestalla i van tancar de forma immillorable una completa jornada d’activitats turístiques, gastronòmiques i d’oci.

La Confederació ja està estudiant la possibilitat d’oferir aquesta experiència en els següents desplaçaments del primer equip.