Assemblees territorials al Baix Llobregat i Valencia i Marina Alta

Ambdós actes van posar de manifest la unitat de les penyes a l’hora de mirar cap al futur

Les Federacions territorials que formen part de la Confederació Mundial de Penyes continuen actives i donant servei a les penyes de la seva regió. Així ho acrediten, entre altres coses, les dues assemblees celebrades recentment.

La primera d’elles va ser la de la Federació del Baix Llobregat, que va tenir lloc a Olesa de Montserrat. Encapçalada pel president de la federació, Vicenç Notari, l’assemblea va comptar amb la presència d’una vintena de penyes. Totes elles van ratificar l’alineació del col·lectiu per a caminar unit cap al futur. També es van acordar decisions beneficioses per a elles com l’exempció del pagament de la quota de la Federació. A més, es va emplaçar totes les entitats a la Trobada de Penyes del Baix Llobregat, que tindrà lloc el 18 de juny al Prat de Llobregat.

També va celebrar la seva assemblea la Federació de València i Marina Alta, reunint 26 penyes a la capital llevantina. El president d’aquesta federació, Miquel Gomis, va presidir un acte on hi va assistir el president de la Confederació, Antoni Guil. L’assemblea va servir, per sobre de tot, per a reflectir de nou la unitat de les penyes davant la situació actual del col·lectiu. També es va decidir que la següent convocatòria seria a la localitat de Xàtiva. Així mateix, es va posar damunt de la taula la possibilitat de recuperar el Aplec de Penyes aquest any.