El Certamen Literari de la PB Foment Martinenc rep 40 relats a concurs

El concurs ha rebut obres des de penyes de nou Federacions territorials de Catalunya, Múrcia, Extremadura i Castella i Lleó

La Penya Blaugrana Foment Martinenc, que pertany a la Federació de Penyes del Barcelonès Est, ha tancat el procés de recepció de relats de la VII edició del seu Certamen Literari. I ho ha fet un any més amb èxit de convocatòria que s’ha materialitzat en un total de 40 obres presentades. Entre elles, destaca la participació de penyes barcelonistes de diferents Federacions: Fed. Barcelonès Est; Fed. Barcelonès Oest; Fed. Bages, Berguedà i Cerdanya; Fed. Anoia, Penedès i Garraf; Fed. Gironès, Selva, Garrotxa i Pla de l’Estany; Fed. Terres de l’Ebre; Fed. Castilla y León; Fed. Murcia; i Fed. Extremadura

Actualment, el jurat està llegint i valorant els relats presentats. Els guanyadors, i els seus respectius autors, es coneixeran el proper 30 d’abril, data que coincideix amb la celebració del 65è (+2) aniversari de la PB Foment Martinenc. El VII Certamen Literari dota amb un premi de 300 euros al millor relat, 200 euros al segon i 100 euros al tercer. A més, atorga un premi de 100 euros al millor treball escrit per un penyista, sempre que aquest no hagi quedat entre els tres primers.