Actualització del cens de penyistes per a rebre el Carnet de Penyista 2022

Les penyes disposen fins al dilluns 7 de març per a introduir les altes i baixes de socis, en cas que n’hagin tingut. Tots els penyistes que ja estan registrats rebran el Carnet.

Queden poques setmanes perquè els penyistes del FC Barcelona rebin l’edició física del nou Carnet de Penyista 2022 de la Confederació Mundial de Penyes. Per a evitar demores i assegurar-se que aquest arribi de manera correcta a tots i cadascun dels més de 160.000 membres que formen part d’aquest col·lectiu, la Confederació demana a les penyes que entrin a la Seu Electrònica de l’entitat i actualitzin les altes i baixes de socis, en cas que n’hagin tingut.

Els usuaris administradors de les penyes tan sols han de confirmar que el cens dels seus penyistes (tinguin o no Identitat Digital) està actualitzat. També poden comprovar que les seves dades registrades segons el procediment vigent són correctes. Aquelles penyes que ja tenien registrats tots els seus socis a la Seu Electrònica i no han experimentat cap canvi, no cal que facin res, ja que tots ells rebran el carnet sense problema

Un cop s’extreguin les dades, la Confederació contempla un termini mínim de cinc setmanes per a produir els carnets i després enviar-los a tots els membres del moviment. El Carnet de Penyista 2022 és totalment gratuït per a tots i totes.

Ampliació del termini i jornades de formació

Degut a la quantitat de consultes rebudes durant els darrers dies, i a petició de moltes penyes, el termini per a l’actualització de dades del cens de la Seu Electrònica s’ha allargat fins dilluns 7 de març de 2022.

D’altra banda, durant la propera setmana es tornaran a programar diferents jornades de formació en els tres idiomes. Allà, es tornarà a explicar el funcionament de la Seu Electrònica i resoldre dubtes genèrics. Així mateix, tenim previst enviar de nou els manuals de funcionament.

Calendari de jornades de formació:

• Dilluns 28 febrer, 17:30h (català)
  • Dimarts 1 de març, 17:30h (castellà)
  • Dimecres 2 de març, 17:30h (anglès)

Aquestes sessions seran gravades i estaran a disposició de totes les penyes a partir de l’endemà de la seva celebració.