La Comissió Econòmica i de Marketing ultima els nous serveis per a penyistes

Els penyistes gaudiran de diversos avantatges associats a la seva Identitat Digital, entre els quals el Carnet de Penyista físic i digital, així com noves experiències per als desplaçaments

La Comissió Econòmica i de Marketing de la Confederació Mundial de Penyes ha perfilat els nous serveis per a penyistes, que desplegarà durant les pròximes setmanes. Aquests projectes, presentats i aprovats en l’últim plenari del Consell de Penyes, comportaran diversos beneficis per a tots els membres del col·lectiu. La major part d’ells aniran vinculats a la Identitat Digital del penyista, implantada ara fa un any. Així, l’entitat subratlla la seva missió de continuar oferint valor afegit a les seves 30 Federacions territorials, més de 1.250 penyes i gairebé 170.000 penyistes.

Club del Penyista

Tots els penyistes censats a la Seu Electrònica rebran el Carnet de Penyista 2022 de la Confederació Mundial de Penyes. Aquest any, a més del seu format físic habitual, el Carnet també tindrà format digital. Ambdós formats seran gratuïts. Aquesta nova versió digital del Carnet serà per a tots els membres que hagin completat la seva Identitat Digital del penyista, i permetrà l’accés a l’anomenat Club del Penyista. Aquest portal els oferirà descomptes i avantatges en més de 300 marques.

Desplaçaments

La Comissió Econòmica i de Marketing també està perfilant la “Confederació Desplaçaments Experience”. Fruit d’una col·laboració, aquest projecte permetrà els penyistes treure el màxim rendiment dels seus desplaçaments en partits de Lliga. Aquesta experiència, en la qual els penyistes tindran descomptes exclusius, constarà d’activitats turístiques, gastronòmiques i d’oci abans del xiulet inicial. També inclourà l’opció d’adquirir l’entrada a l’estadi.

La Confederació informarà degudament de la posada en marxa de cadascun d’aquests nous serveis per a penyistes.