La Confederació Mundial de Penyes, present al centenari del CD Castellón

Antoni Guil va encapçalar la representació blaugrana entre més de 25 aficions més, i també va participar en una nova reunió de la junta directiva d’Aficiones Unidas

La Confederació Mundial de Penyes del FC Barcelona va participar dissabte passat en un dels actes de commemoració del Centenari del Club Deportivo Castellón. L’entitat que aglutina les penyes barcelonistes de tot el món hi va assistir després de rebre la invitació de la seva homòloga del club castellonenc, la Federació de Penyes del CD Castellón. La representació culer va estar encapçalada per Antoni Guil, president de la Confederació, a qui van acompanyar Ximo Grifol, president de la Federació de Penyes Barcelonistes de Castelló, i Juan Salvador Martí, president de la PB Sueras i membre de la junta directiva de la federació.

Durant els actes commemoratius, Antoni Guil va lliurar un obsequi especial de part de la Confederació Mundial de Penyes al president de la Federació de Penyes del CD Castellón, Alberto Aicart, demostrant així la bona sintonia present entre les dues aficions. La delegació barcelonista també va assistir a una xerrada de jugadors veterans del CD Castellón on hi va participar, entre d’altres, Robert Fernández, membre de l’Agrupació de Jugadors del FC Barcelona. Posteriorment, va tenir lloc un sopar de gala per a tots els convidats. En aquest sentit, Guil va felicitar la federació castellonenca per la bona organització al llarg del cap de setmana.

Antoni Guil i Alberto Aicart
Concòrdia entre aficions

Els actes de celebració del Centenari del CD Castellón esdevingueren també un punt de trobada de nombroses aficions del futbol espanyol gràcies a la implicació d’Aficiones Unidas. En total, hi van estar representades vora 25 federacions de penyes de clubs de Primera i Segona Divisió, les quals van fer gala d’una enorme concòrdia entre elles. Ximo Grifol va voler destacar aquest bon ambient entre aficionats arribats de tots els punts de la península, alguns de clubs rivals directes, ja que és important que aquesta cordialitat i respecte es traslladi després a les grades dels estadis

Reunió d’Aficions Unides

Coincidint amb els actes del Centenari del CD Castellón, el president de la Confederació Mundial de Penyes, Antoni Guil, també va participar a la reunió de la junta directiva d’Aficiones Unidas, de la qual és vicepresident. Durant la trobada, els membres d’aquesta entitat, que agrupa prop de 40 federacions de penyes d’equips de LaLiga Santander i LaLiga SmartBank, van tractar diversos temes d’interès per a les aficions del futbol espanyol. L‘objectiu és seguir remant plegades i trobar punts de trobada entre elles. A més, la reunió va servir de preparació per al proper Congrés Nacional de Penyes, que tindrà lloc a Almeria del 24 al 26 de juny del 2022.