En marxa el VII Certamen Literari de la PB Foment Martinenc

La històrica penya de la Federació Barcelonès Est torna a posar a prova els dots narratius dels culers i repartirà fins a 700 euros en premis

La VII edició del Certamen Literari de la Penya Blaugrana Foment Martinenc ja està en marxa. Després de batre tots els rècords de participació l’any passat, el popular concurs literari d’aquesta històrica penya de la Federació Barcelonès Est ja ha convocat a tots els penyistes, socis i barcelonistes en general perquè demostrin els seus dots narratius a través d’un relat curt de temàtica blaugrana. La peça no pot superar els tres folis d’extensió i, com a novetat, es pot escriure en qualsevol idioma, per la qual cosa enguany el certamen s’obre a qualsevol culer del món que s’animi a participar.

La data límit de presentació dels treballs és el 31 de gener de 2022. Aquests es poden lliurar físicament o enviar per correu postal a la seu de la PB Foment Martinenc (Provença, 593, 08026 Barcelona), o mitjançant un correu electrònic a pbfm55@gmail.com. Per a més informació sobre les condicions del lliurament, es pot consultar obrint la imatge inferior o les xarxes socials de la penya.

El VII Certamen Literari dotarà amb un premi de 300 euros el millor relat, 200 euros el segon i 100 euros el tercer, amb un premi paral·lel de 100 euros al millor treball escrit per un penyista, sempre que aquest no hagi obtingut un dels altres tres premis citats. Els guardons es lliuraran el proper mes de març, coincidint amb el 67è aniversari de la PB Foment Martinenc.