Invitacions per patinar a L’Illa de Gel

La Confederació Mundial de Penyes ofereix dos passis gratuïts a cadascuna de les seves penyes per a la pista de gel situada al centre comercial L’Illa Diagonal, a Barcelona

Patinar sobre gel és una de les activitats nadalenques que, any rere any, ha anat guanyant més popularitat entre els nens i nenes. A la ciutat de Barcelona, una de les pistes més populars és L’Illa de Gel, situada als jardins de l’interior del centre comercial L’Illa Diagonal, on ara els penyistes més petits tenen l’oportunitat de patinar de forma gratuïta gràcies a la Confederació Mundial de Penyes. Concretament, l’entitat ofereix dues invitacions infantils per a cadascuna de les seves penyes, tant aquelles establertes a Barcelona, com les que acudeixin a la Ciutat Comtal des de qualsevol punt del territori durant aquestes festes.

Per a sol·licitar les invitacions, cal enviar un correu electrònic a sociocultural@confederaciopenyes.cat, indicant el nom de la penya i el nom i cognoms dels dos assistents. També cal especificar el dia i el torn en el qual es vol fer ús de les invitacions. Aquestes són vàlides de dilluns a divendres fins al 7 de gener, excepte festius i vigílies de festius. Els torns a escollir són:

• Fins al 21 de desembre: de 17 a 21h.
  • Del 22 de desembre al 7 de gener: d’11 a 21h, a escollir entre matí o tarda.