Les penyes es van acomiadar de l’Spotify Camp Nou

La seu de la Confederació Mundial de Penyes, punt de trobada una vegada més per la prèvia del partit. Els penyistes van acomiadar-se temporalment del Camp Nou

No va ser una nit qualsevol al Camp Nou, sinó una ocasió molt especial i amb una càrrega emotiva molt gran. L’últim partit al Camp Nou tal com el coneixem, i a més el comiat de dos jugadors ja històrics com Sergio Busquets i Jordi Alba. Tots aquests ingredients van fer que el moviment de penyes es desplacés en massa a l’estadi per a acomiadar-lo i dir-li un “fins després” abans del trasllat provisional a Montjuïc.

Una vegada més, hi van acudir membres de penyes arribats d’arreu del món: PB Kerala, PB Roma i PB Lombarda (Fed. Món); PB Tenerife-Tegueste (Fed. Canarias); PB Soses i PB Puigverd de Lleida (Fed. Lleida Sud); PB Almogàvers i PB Nostra Ensenya (Fed. Barcelonès Oest); PB Front 532 i PB Foment Martinenc (Fed. Barcelonès Est); i PB Vicenç Piera, PB Vinaròs, PB Tivenys, PB Amposta i PB Ulldecona (Fed. Terres de l’Ebre), entre moltes altres.

Les penyes també van ser protagonistes als actes d’homenatge al final del partit. Membres d’entitats històriques com la PB Mataró (Fed. Maresme) i la PB Foment Martinenc (Fed. Barcelonès Est) van participar-hi sobre la gespa del Camp Nou.

La prèvia del partit, a la seu

Com ja és habitual, en els instants previs al partit es va viure un ambient festiu i familiar a la seu de la Confederació Mundial de Penyes. A més d’algunes de les penyes esmentades anteriorment, hi van ser presents socis de la PB Corazón Blaugrana Bogotà, PB Fresno, PB Vandoevre-Lorraine, PB El Salvador i PB Virtual Blaugrana (Federació Món), i tampoc hi van faltar les federacions de Terres de l’Ebre, Lleida Sud i Gironès, Selva, Garrotxa i Pla de l’Estany.