Els més joves, protagonistes a la PB Villabalter i la PB Foment Martinenc

Ambdues penyes van organitzar Concursos de Dibuix per a nens i nenes de fins a 15 anys. La PB Villabalter també va dur a terme una nova edició de la seva Mostra de Futbol 3

Les activitats del moviment de penyes dirigides als més joves són habituals durant tot l’any. Recentment, la Penya Barcelonista Villabalter (Federación de Castilla y León) ho ha demostrat per partida doble. En primer lloc, la penya va lliurar els premis del seu XIX Concurs de Dibuix i Pintura, on hi van participar gairebé una trentena de nens i nenes. Va haver-hi dues categories: Infantil (fins als 9 anys) i Júnior (de 10 a 15 anys). Tots els participants van demostrar la seva creativitat sobre el paper, amb el Barça com a nexe temàtic, i el jurat format per membres de la PB Villabalter va premiar els més inspirats.

L’endemà, la PB Villabalter es va traslladar al terreny de joc amb la seva XII Mostra de Futbol 3 “Josep Maria Profitós”. En aquest torneig, hi van participar un total de 8 equips repartits en les categories de benjamins i alevins, sumant un total de 30 jugadors. Tant en aquesta activitat com en el Concurs de Dibuix i Pintura, la PB Villabalter va comptar amb la col·laboració de la Confederació Mundial de Penyes i de la Federación de Peñas de Castilla y León.

Dibuixos al carrer amb la PB Foment Martinenc

Una altra penya que va estimular la creativitat dels culers més joves va ser la Penya Blaugrana Foment Martinenc (Federació Barcelonès Est), que des de fa més de deu anys organitza també el seu Concurs de Dibuix. En aquesta ocasió, ho va fer durant la seva participació en una fira local, congregant al seu estand a nens i nenes d’entre 4 i 15 anys perquè posessin a prova el seu talent sobre el paper. Una vegada més, la passió blaugrana va ser la principal inspiració de tots ells i elles a l’hora de proposar les seves millors creacions a tot color.