Reunions a la Federació Baix Llobregat i la Comissió Institucional

Assemblea al Prat de Llobregat amb més de 20 penyes representades . La Comissió Institucional va abordar qüestions d’organització i serveis

Quan queda un mes per a finalitzar el mes de juny i, per consegüent, arrencar una nova temporada, l’activitat en el sí de la Confederació Mundial de Penyes i les federacions territorials continua més viva que mai. El nou curs 2023-24 es presenta amb l’agenda plena d’actes i activitats de tota mena en el moviment de penyes, i també altres qüestions derivades de les novetats que el Barça viurà en els seus partits com a local.

Assemblea a la Federació Baix Llobregat

El passat cap de setmana, la PB Pota Blava del Prat de Llobregat va ser l’amfitriona d’una nova assemblea de la Federació de Penyes del Baix Llobregat. La reunió va comptar amb mig centenar d’assistents en representació de més de 20 penyes d’aquest territori, i va estar conduïda pel president d’aquesta federació, Vicenç Notari, qui va traslladar la importància que el barcelonisme avanci unit en aquests moments i va mirar cap al futur amb optimisme. En aquest sentit, la Federació Baix Llobregat va repassar les fites més destacades durant els pròxims mesos, amb un èmfasi especial en la 7a Trobada de Penyes del Baix Llobregat, que tindrà lloc el pròxim 11 de juny a Olesa de Montserrat, coincidint amb el 60è aniversari de la PB Olesa.

Comissió Institucional a la Confederació

En el sí de la Confederació, recentment va tenir lloc també la reunió de la Comissió Institucional i Serveis, amb la participació d’una dotzena de presidents de diverses federacions. En ella, es van abordar qüestions relacionades amb l’organització interna de l’entitat barcelonista, així com els serveis que aquesta pot oferir a penyes i penyistes davant el nou escenari de la pròxima temporada (trasllat a Montjuïc, entrades, desplaçaments, etc.). Aquesta reunió succeeix a la que va mantenir la Comissió Econòmica i Màrqueting, mentre que la Comissió Sociocultural ho farà en les pròximes setmanes.