Gran mobilització de les penyes a Eindhoven

Concentració a partir de les 13h a la Plaça Septemberplein Markt, cèntrica a la ciutat neerlandesa. S’esperen més de 10.000 seguidors blaugrana, amb presència massiva de penyistes

Demà dissabte es viurà una gran mobilització de socis, aficionats i penyists del Barça a Eindhoven per a viure la final de la màxima competició europea de futbol femení. Serà una mostra més del compromís dels aficionats amb el Barça femení, que ha estat àmpliament recolzat durant tota la temporada, ja sigui en el estadi Johan Cruyff i a l’Spotify Camp Nou. Fins i tot en els desplaçaments, les penyes han estat al seu costat, destacant la presència de 300 persones a Stamford Bridge en l’anada de les semifinals de la Champions.

Concentració a Eindhoven

Amb motiu de la final, la PB Almogàvers (Fed. Barcelonès Oest), PB Teixonera i PB Pep Ventura (Fed. Barcelonès Est), al costat del grup “Tots pel Femení”, han organitzat una concentració i corteo en les hores prèvies al partit. Concretament, serà a partir de les 13:00h en la Plaça Septemberplein Markt, on han convocat a tots els penyistes, socis i barcelonistes en general que s’hagin desplaçat fins a la ciutat neerlandesa. A partir de les 14:00h, es farà un corteo fins al PSV Stadium, escenari de la final.

S’espera la presència de més de 10.000 seguidors blaugrana, amb una àmplia representació de penyistes. Destaca la presència d’aficionats de la Federació de Terres de l’Ebre, desplaçats en autobusos, així com d’altres de la Federació Baix Llobregat. Tampoc s’ho perdran penyes de la Federació Món en territori europeu, com per exemple la PB Fan Club Barça Polska, la PB Stuttgart, la PB Berlín, la PB Liege, PB Casal Català de Brussel·les o la PB Eastbelgium Eupen.

Visionats conjunts i pantalles gegants a tot el món

Entre les penyes que no han pogut viatjar a Eindhoven, el partit també ha despertat un gran interès, amb visionats i fins i tot pantalles gegants en diferents parts del món. És el cas, entre moltes altres, de la PB Mollet, PB Montcada i Reixac, PB Jove Cerdanyola del Vallès i PB Parets (Fed. El Vallès); PB L’Escala (Fed. Empordà i Catalunya Nord); PB Sant Climent (Fed. Baix Llobregat); PB Alcanar (Fed. Terres de l’Ebre); PB Districte XXVII La Sagrera i PB Sant Adrià del Besòs (Fed. Barcelonès Est); PB Ribera Baixa (Fed. València i Marina Alta); PB Plana de Vic (Fed. Osona i Ripollès); PB Cassà i Comarca (Fed. Gironès, Selva, Garrotxa i Pla de l’Estany); PB Palau d’Anglesola (Fed. Lleida Sud); PB Almansa (Fed. Castella-la Manxa) i PB Washington, PB Austin, PB London, PB Bogotà i PB Mumbai (Fed. Món).