Les penyes extremenyes es van bolcar amb la Supercopa femenina

Gairebé mig miler de penyistes es van desplaçar fins a Mèrida i van celebrar el títol

Quan la ciutat de Mèrida va ser designada com a seu de la Supercopa d’Espanya de futbol femení, les penyes pertanyents a la Federació de Penyes Extremenyes del FC Barcelona ja van marcar les dates en vermell. No podien deixar passar l’oportunitat de veure en directe a les jugadores blaugranes i de donar-los suport des de la graderia per a aconseguir un nou títol. I així ho van demostrar, ja que l’Estadi Romano José Fouto es va tenyir de blaugrana tant en la semifinal com en la final.

En el partit disputat dijous passat contra el Reial Madrid, ja van ser més de 150 els penyistes que van animar en directe al conjunt de Jonatan Giráldez, malgrat tractar-se d’un dia laborable a la tarda. El diumenge, en la final contra la Reial Societat, la xifra de penyistes es va elevar fins a acostar-se als 500, amb una gran presència de joves culers. Entre moltes altres, hi van acudir la PB Morala, la PB Orellana, la PB Sant Benito, la PB Guareña, la PB Montijo, la PB Chema Corbella, la PB Montemolín, la PB Gol 4.000, la PB Valdelacalzada, la PB Pobla de Sancho Pérez o la PB Esparrense. Totes elles van celebrar en directe la consecució del títol.

Una vegada més, el moviment de penyes ha demostrat el gran valor que té la seva capil·laritat i la seva capacitat de mobilització. Gràcies a això, qualsevol equip blaugrana, en qualsevol competició i en qualsevol lloc, compta amb el suport incondicional dels i les penyistes des de les graderies.