Bogeria entre les penyes per la segona Champions femenina

El desplaçament de les penyes a Eindhoven va ser massiu una vegada més, i aquelles que no van poder assistir van organitzar visionats i pantalles gegants al voltant del món

Va passar el 2019 a Budapest, les restriccions per la pandèmia no ho van permetre el 2021, va tornar a passar a Torí el 2022, i dissabte passat la història es va repetir a Eindhoven. Nova final europea del Barça femení i nova reacció massiva de tot el moviment de penyes. A Eindhoven, les penyes fi van poder celebrar en directe la tan esperada segona Champions League del conjunt blaugrana; a la resta del món, es van organitzar per a veure conjuntament el partit, com en les grans ocasions.

Desplaçament massiu culer a Eindhoven

Entre els milers d’aficionats barcelonistes que van viatjar a la ciutat holandesa, les penyes van tenir un pes important. Amb el suport de les diferents federacions territorials i la Confederació Mundial de Penyes, entitats barcelonistes de tota Europa van ser presents a les graderies del Philips Stadion, amb gran protagonisme per als penyistes joves.

Durant les hores prèvies al partit, les penyes també van fer sentir la seva veu. Entitats com la PB Almogàvers, entre altres, al costat del grup “Tot pel Femení”, van organitzar una trobada per a tota l’afició culer amb l’objectiu d’escalfar motors, donar el seu suport a les jugadores blaugranes i anar plegats fins a l’estadi. Una vegada més, doncs, les penyes van tenir la veu cantant en un gran desplaçament.

Visionats a tot el món

Les penyes que no van poder ser presents en Eindhoven també es van mobilitzar de manera massiva amb motiu de la final de la Champions femenina. En algunes localitats, per exemple, les penyes van coordinar la instal·lació de pantalles gegants perquè tots els barcelonistes poguessin veure el partit en grup. En altres casos, van congregar bona part dels seus membres a les seves seus per a veure la final amb el millor dels ambients. Gràcies a això, des de Washington fins a Mumbai, el segon títol de Champions femenina del FC Barcelona va ser celebrat per tot el món.