Celebracions a Vinaròs i Sils pels seus 10è aniversaris

La PB Addictes al Barça de Vinaròs va convidar a diverses penyes de la Federació Terres de l’Ebre. Prop de 100 persones van participar al dinar popular organitzat per la PB Sils

Com és habitual, la finalització de la temporada en clau esportiva intensifica les agendes de les penyes. El passat cap de setmana, dos d’elles van celebrar el seu 10è aniversari de manera respectiva, amb la presència de socis, amics i altres penyes dels seus territoris.

PB Addictes al Barça

La Penya Barcelonista Addictes al Barça de Vinaròs (Fed. Terres de l’Ebre) va vibrar el dissabte passat amb la commemoració dels seus deu anys d’història, que a més va coincidir amb la consecució de la segona Champions femenina. El dia va començar amb un vermut electrònic a la ciutat de Vinaròs, a càrrec de Tejera Dj, i posteriorment va tenir lloc a Alcanar un dinar de gala, lliurament de plaques i, com no, el tall del pastís commemoratiu.

Els actes van estar encapçalats pel president de l’entitat, Joan Viana. En representació del FC Barcelona, van assistir Paco Martínez i Manuel Alsó, de l’Agrupació Barça Jugadors. Amb un total de 100 assistents, altres penyes de la Federació Terres de l’Ebre no s’ho van perdre, com PB Vinaròs, PB La Sènia, PB Horta de Sant Joan, PB L’Aldea, PB Mont-Caro, PB Benicarló, PB Vicenç Piera, PB Tortosa i PB El Perelló.

PB Sils

L’endemà, la Penya Barcelonista de Sils (Fed. Gironès, Selva, Garrotxa i Pla de l’Estany) també va celebrar el seu 10è aniversari, en el qual va ser el primer gran acte de la penya en els últims tres anys. Prop d’un centenar de persones van participar al dinar popular, amb la presència de Quim Vall-Llosera, president de la Fed. Gironès, Selva, Garrotxa i Pla de l’Estany; Ignasi Montagut, membre de la Comissió Social del FC Barcelona; Paco Nieto, exjugador blaugrana; i Eduard Colomé, alcalde de Sils. Ramon Cunill, president de la PB Sils, va exercir d’amfitrió. Tampoc s’ho van perdre membres de la PB Banyoles, la PB Arbúcies, la PB Vidreres i la PB Blanes.