Aniversaris a la PB Championdetó i la PB Arenys de Munt

Les celebracions de les penyes continuen a gran ritme. Aquest passat cap de setmana va ser el torn d’una penya cordovesa i una del Maresme

Dissabte passat, la localitat de La Carlota (Còrdova) es va vestir de gala per a albergar el 14è aniversari de la PB Championdetó (Federación Andalucia, Ceuta y Melilla), en el qual van assistir prop de 100 penyistes i amics. L’acte va estar encapçalat per José Agustín Villamor, president de la PB Championdetó, i per Pedro Jesús López, secretari de l’entitat. Durant el transcurs de la jornada, es va fer un homenatge a un dels socis fundadors, Luciano Nogalés, que va deixar de ser el tresorer de la penya després d’aquests 14 anys. Per a finalitzar la vetllada, es va repartir material barcelonista amb la col·laboració de la Confederació Mundial de Penyes.

També a Arenys de Munt

Un dia després, el diumenge, es va fer la celebració del 55è aniversari de la Penya Barcelonista Arenys de Munt (Federació Maresme) amb l’assistència d’un centenar de penyistes. La jornada va comptar amb la presència de Ramon Pruna, president de la Federació Maresme, i de Miquel Lledó, president de la PB Arenys de Munt. Altres penyes com PB Mataró, PB Pineda de Mar, PB Malgrat de Mar, PB Tordera, PB Pallafols i la PB Gabriel López Solà-St. Juery també es van sumar a aquesta jornada barcelonista. Es va sortejar un lot nadalenc entre els assistents, abans de pujar a Montjuïc per a viure el Barça-Atlético.