Cotlliure ja és oficialment culer

La inauguració oficial de la Penya Barcelonista de Cotlliure va omplir tot un cap de setmana sencer d’activitats blaugrana de tota mena

Després d’un any d’espera degut a la pandèmia, la Penya Barcelonista de Cotlliure (Federació Alt Empordà i Catalunya Nord) va poder celebrar la seva inauguració oficial. La trobada va ser tot un festival barcelonista al qual hi van assistir més de 200 penyistes en representació de 30 penyes diferents que van tenyir de blaugrana cada racó de la vila de Catalunya Nord.

Els presents van poder gaudir d’una desena d’actes repartits en tres dies i de tipus molt divers. El divendres es va dedicar als esdeveniments més culturals i festius de la localitat, com per exemple la visita a la tomba d’Antonio Machado; el dissabte va ser el dia més institucional amb la conferència de la Confederació “Barça i Catalunya: Temps de Foscor”, mentre que el diumenge es va clausurar la trobada amb una xerrada divulgativa, emotiva i solidària sobre ELA a càrrec de Juan Carlos Unzué. Des de la PB Cotlliure asseguren que se senten “profundament orgullosos de poder viure el barcelonisme en la seva pura essència, d’haver dut a terme totes les activitats tal com les havíem somiat i de representar al nostre poble el Club dels nostres cors”.