Eufòria de les penyes a Stamford Bridge amb el Barça femení

La PB London va exercir de penya amfitriona i va organitzar una prèvia 100% barcelonista

La jornada de dissabte passat va ser molt completa per a les penyes que es van desplaçar fins a Londres per a viure la tornada de les semifinals de la Champions League femenina. L’equip de Giráldez va remuntar el 0-1 advers de Montjuïc davant el Chelsea, i els penyistes, juntament amb tots els culers presents a Stamford Bridge, van celebrar amb eufòria aquest passi a la final, que es jugarà a Bilbao el dissabte 25 de maig.

Com a entitat amfitriona, la Penya Blaugrana London va organitzar una trobada prèvia al partit a la qual va haver-hi un gran ambient barcelonista. Les penyes que no es van voler perdre la prèvia ni el partit, entre altres, van ser la PB Almogàvers (Fed. Barcelonès Oest), la PB Tsunami Blaugrana, la PB Sallent (Fed. Bages, Berguedà i Cerdanya), la PB Totes Unides Fem Força i la PB Sant Cugat (Fed. Vallès), i la PB Polska i la PB Mumbai (Fed. Món). Totes elles van celebrar més tard el pas a la final al propi Stamford Bridge, al costat de les jugadores.

Ara, les penyes ja preparen amb gran passió el desplaçament a la final, que gràcies a la proximitat de la capital biscaïna, es preveu molt massiu amb socis, penyistes i aficionats culers arribats de tot el món. La PB BizkaBarça (Fed. Euskadi) exercirà d’amfitriona i obrirà el seu local, que es troba a pocs metres de San Mamés. Serà un dia històric, que pot rubricar-se amb la tercera Champions de l’equip.