Èxit del II Torneig de Penyes de la Fan Club Barça Polska

La penya barcelonista va reunir a altres sis penyes poloneses d’equips europeus a la localitat de Piotrkow Trybunalski

La Fan Club Barça Polska, pertanyent a la Federació de Penyes del Món, va organitzar el cap de setmana passat el seu II Torneig de Penyes d’Equips Estrangers a la localitat de Piotrkow Trybunalski, situada al sud-oest de Varsòvia. A més de l’equip de la Fan Club Barça Polska, la competició va reunir altres sis penyes d’equips europeus: Milan Club Polònia (AC Milan), Romanisti dalla Polònia (AS Roma), True Blues Poland (Chelsea), West Ham Poland (West Ham), Warsaw Gunners FC (Arsenal FC) i Valencianistes Polònia (València CF). L’escenari va ser l’Estadi Municipal Concòrdia de Piotrkow Trybunalski, on va destacar la presència de l’alcalde i el tinent alcalde de la localitat, que van saludar als participants.

Donat el nombre imparell d’equips inscrits, el torneig es va desenvolupar en la modalitat “tots contra tots”, ocupant una jornada sencera de futbol. Després de la disputa de tots els partits, el conjunt guanyador va ser el de la penya Warsaw Gunners FC, amb la Romanisti dalla Polònia en segon lloc i la Fan Club Barça Polska com tercera classificada. A més, es van lliurar premis individuals al millor jugador, màxim golejador i millor porter. Més enllà dels guanyadors, la competició es va caracteritzar pel joc net entre tots els participants.

Trobada de la penya a l’estiu

Després de l’èxit d’aquest II Torneig de Penyes d’Equips Estrangers, la Fan Club Barça Polska té la vista posada en l’últim cap de setmana de juny (del 27 al 30), quan celebrarà la seva Trobada d’Estiu. L’esdeveniment tindrà lloc a Sciwierkocin, on la penya ha convidat a tots els seus membres, fins i tot amb les seves famílies. Al llarg del cap de setmana, se celebrarà l’Assemblea General de la Fan Club Barça Polska i també un Torneig de Futbol entre els membres de l’entitat barcelonista, a més d’altres activitats per a tota la família.