Hristo Stoichkov serà l’estrella de la Trobada de Castella i Lleó

La PB Leonesa, que celebrarà el seu 30è aniversari, ha confirmat la visita del búlgar, que serà homenatjat i també presentarà i signarà la seva autobiografia

Aquest any, la Trobada de Penyes del FC Barcelona de Castella i Lleó comptarà amb un al·licient de primer nivell: la visita de Hristo Stoichkov. Gràcies a la Penya Leonesa del FC Barcelona –amfitriona de l’esdeveniment–, la Federación de Peñas Barcelonistas de Castilla y León i la Confederació Mundial de Penyes, l’astre búlgar visitarà la ciutat de Lleó el proper 9 de setembre per compartir amb les penyes d’aquesta regió una jornada que de ben segur serà memorable.

La PB Leonesa, que en aquest esdeveniment també commemorarà el seu 30è aniversari, ha confirmat la presència de Stoichkov en una recepció a l’Ajuntament de Lleó, així com la seva participació en un col·loqui posterior al mateix consistori lleonès. També està previst que el búlgar signi exemplars del seu llibre autobiogràfic a tots els assistents que així ho desitgin. La jornada, que inclourà altres sorpreses encara per a revelar, culminarà amb un sopar d’homenatge al membre del Dream Team en què hi participaran penyes i autoritats.

Gran vincle

No serà la primera vegada que Hristo Stoichkov visita Castella i Lleó per trobar-se amb el col·lectiu de penyes d’aquest territori. L’octubre de l’any 2018, el búlgar va visitar la ciutat de Salamanca de la mà de la penya que porta el seu nom: la Peña Barcelonista Hristo Stoichkov, de Ledesma. D’altra banda, l’any 2020 una representació de la Federación de Peñas de Castilla y León va viatjar a la capital de Bulgària, Sofia, per assistir a la presentació de la línia de roba esportiva comercialitzada per l’exjugador blaugrana.

Aquest vincle especial que uneix Stoichkov amb les penyes castellanolleoneses quedarà reflectit una vegada més a la XVIII Trobada de Penyes del FC Barcelona de Castella i Lleó.