La Festa de les Penyes i el Gamper van tornar a mobilitzar el col·lectiu penyístic

Un total de 600 persones en representació van assistir-hi a la Festa de les Penyes i el Gamper va tornar a omplir l’estadi de penyistes

Tres anys després del darrer Congrés Mundial de Penyes, el col·lectiu barcelonista va tornar a gaudir d´una trobada multitudinària amb motiu de la celebració del Trofeu Joan Gamper. En aquest cas, va ser la Festa de les Penyes, celebrada dissabte passat al matí a les instal·lacions de la Pista de Gel, i en què es van congregar al voltant de 600 persones que es van desplaçar des de tots els punts del territori.

L´esdeveniment va estar marcat per un ambient festiu i també emotiu, ja que des de l´any 2019 no es podia viure amb relativa normalitat la jornada del Gamper, sempre tan especial per al col·lectiu penyístic. El president del FC Barcelona, Joan Laporta, va ser l’encarregat de donar la benvinguda als penyistes assistents i d’agrair-los la seva valuosa tasca com a ambaixadors del barcelonisme a tot el món a través de les penyes respectives.

Unitat

Laporta també va apuntar que la importància de les penyes en el moment actual apel·lant a la unitat del moviment. A més del president, van acudir a la Festa de les Penyes els directius Rafa Yuste, vicepresident Esportiu, Eduard Romeu, vicepresident Econòmic, Antonio Escudero, vicepresident Social, Josep Ignasi Macià, Directiu responsable de Penyes i Xavier Puig directiu responsable de futbol femení. L’esdeveniment també va servir com a presentació dels membres del nou Consell Consultiu de Penyes. A més, els penyistes van poder gaudir de la presència i els parlaments de les noves incorporacions del primer equip com són Andreas Christiensen, Franck Kessié, Raphinha, Robert Lewandowski i Jules Koundé.

Gamper

Després de la Festa de les Penyes, a la tarda va arribar una altra de les cites més esperades per tot el col·lectiu: el Trofeu Joan Gamper, per al qual el Club havia reservat quatre invitacions per a cada penya que així ho sol·licités. El matx va suposar la tornada al Spotify Camp Nou dos mesos i mig després de l’últim partit de la temporada passada, i van ser moltes les entitats que no s’ho van voler perdre. Demà, a l’estrena a La Lliga contra el Rayo Vallecano, hi tornaran a ser, animant un equip amb qui comparteixen les il·lusions renovades.