Un jove penyista de la PB San Diego entrena amb la PB Cinc Copes

Gràcies a la gestió de la Federació Món i la Confederació Mundial de Penyes, el jove porter va compartir un entrenament amb l’equip infantil de la penya barcelonina.

La comunitat barcelonista que crea el moviment de penyes a escala mundial queda demostrada una i altra vegada amb els continus intercanvis, visites, acords i sinèrgies que tenen lloc entre entitats d’arreu del món. Un dels últims exemples l’hem trobat recentment amb la Penya Blaugrana San Diego (Federació Món) i la Penya Barcelonista Cinc Copes (Federació Barcelonès Est) com a implicades, i ha tingut com a protagonista un jove futbolista de la penya nord-americana, que ha pogut viure una experiència especial.

Amb motiu de la visita que alguns membres de la PB San Diego han fet a Barcelona aquesta setmana, aquest jove de 12 anys de la penya californiana ha pogut realitzar una sessió d’entrenament amb l’equip de categoria infantil de la PB Cinc Copes. El noi ha participat a l’entrenament com un membre més de l’equip, i ha rebut una gran acollida per part de tots els jugadors de la penya barcelonina. A més, ha pogut viure i aprendre en primera persona la preparació de la PB Cinc Copes, que compta amb una important trajectòria en el futbol base a la ciutat de Barcelona.

Aquest acord ha sigut possible gràcies a la gestió de la Federació Món i de la Confederació Mundial de Penyes, que fomenten sempre el contacte entre penyes d’arreu del món. De nou, es posa de manifest que el sentiment barcelonista no entén de fronteres ni d’idiomes, i que les penyes contemplen el futbol com un espai de companyerisme i respecte.