Les penyes gallegues celebren una prèvia especial abans del Celta-Barça

Els actes, als quals va assistir el president Joan Laporta, van tenir com a amfitrions la PB Marín i la Federación de Peñas de Galicia

El viatge del primer equip del FC Barcelona a Vigo per a disputar el partit contra el Celta va resultar ser tot un esdeveniment per les penyes barcelonistes gallegues. El dia abans del matx, una representació del Club encapçalada pel president Joan Laporta es va desplaçar a la localitat de Marín per a trobar-se amb diverses penyes del territori i, en concret, per a fer una visita a la penya local, la Peña Barcelonista de Marín. Allà, van ser rebuts pel president de la Federación de Peñas de Galicia, Salvador Cerviño, que també presideix la citada penya.

Els actes van incloure una recepció a l’Ajuntament del municipi per part de l’alcaldessa, María Ramallo, i altres representants del consistori, i també una xerrada-col·loqui on hi van participar membres de la PB Marín, la PB do Porriño, la PB A Perla de Arousa, la PB do Carballiño, la PB Irmandiña de Vimianzo, la PB Ferrolana, la PB do Grove, la PB do Barbanza, la PB Eternos do Barça i la PB Narón. Tots ells van poder intercanviar impressions amb els representants del Club, en un acte on hi va destacar també la presència del president de la Federación de Peñas del Celta, José Méndez, així com el president i vicepresident de la Peña Celtista Ardan Celeste de Marín, amb qui les penyes blaugrana mantenen una molt bona relació.

La jornada va concloure amb un sopar on hi van assistir gairebé 130 persones, i que va rubricar un dia festiu ple de barcelonisme.