Més de 500 penyistes van viatjar a Milà per assistir a l’Inter-Barça

La PB Lombarda va organitzar una trobada al centre de Milà, abans que les grades del Giuseppe Meazza s’omplissin de penyistes arribats de tot Europa

Tot i que el resultat final no va ser l’esperat, el desplaçament del FC Barcelona a Milà va tornar a posar de relleu el poder del moviment de penyes a l’hora de tenyir de blaugrana les graderies dels estadis europeus. A la capital llombarda, van ser més de 500 els penyistes que van viatjar des de diferents territoris per animar l’equip a la tercera jornada de la fase de grups de la Champions League

Reunió prepartit de la PB Lombarda

Una part del col·lectiu desplaçat va començar a escalfar motors per al partit a la trobada que va organitzar la penya amfitriona, la Penya Lombarda FC Barcelona. L’entitat de la Federació Món va citar penyistes i culers en general en un local situat al centre històric de Milà, molt a prop del Duomo.

Allà, hi va destacar la presència de les diferents penyes italianes (PB Turin, PB Napoli, PB Roma i l’esmentada PB Lombarda), però també de socis de la PB Lodz (Fed. Món), la PB Soses i la PB Puigvert (Fed. Lleida Sud), entre altres. Josep-Ignasi Macià, membre de la Junta Directiva del FC Barcelona, i Claudi Bosch, membre del Consell de Penyes i president de la Federació Lleida Sud, també van ser presents a la trobada.

Gran presència a les grades

L’ànim de les penyes es va traslladar més tard a les grades del Giuseppe Meazza. A les entitats citades, se’ls van unir moltes altres, amb gran presència de les de la Fed. Món: Fan Club Barça Polska, PB Poznan, PB Varsòvia, PB Alts Tatres, PB Thessaloniki, PB Stuttgart, PB Ticino o PB Tel Aviv. També hi van ser, entre altres, la PB BizkaBarça (Fed. Euskadi), la PB Móstoles (Fed. Madrid), la PB Almogàvers (Fed. Barcelonès Oest), la PB Mataró (Fed. Maresme) i la PB La Jonquera (Fed. Empordà i Catalunya Nord).