5a edició del torneig de futbol sala de la PB Meknès

El torneig organitzat per la PB Meknès va comptar amb la participació de cinc penyes marroquines i equips de veterans de França i el Marroc

La penya marroquina Gent Blaugrana de Meknès (Federació Món) va organitzar recentment la 5a edició del Torneig de Meknès, una competició de futbol sala que sol fer coincidir amb les dates d’aniversari de la inauguració del Camp Nou. El torneig, disputat en un club esportiu de la localitat de Meknès, va comptar amb la participació de 10 equips, entre els quals cinc penyes barcelonistes més del Marroc: Gent Blaugrana d’Anfa, Penya Blaugrana Rabat Atlantic, Penya Barcelonista de Kenitra, penya Futbol Club Barcelona de Tetuan i Penya Barcelonista de Laayoune. Una mostra clara de la unió i la passió pel futbol entre el col·lectiu de penyes del país nord-africà.

De la resta de participants, destaca la presència de la Penya Madridista de Casablanca, amb què la Gent Blaugrana de Meknès conserva un estret llaç d’amistat i concòrdia, malgrat la rivalitat dels dos equips. També van competir conjunts de veterans procedents de clubs marroquins i francesos, com el Moghreb de Tetuan, el Wydad de Casablanca, el FC Bastia i l’Olympique de Nimes. El fair play dins del camp i el bon ambient fora d’ell van ser les notes dominants del torneig.