El moviment de penyes dóna la benvinguda a Hansi Flick

La Confederació Mundial de Penyes, les Federacions i les penyes afronten amb il·lusió l’arribada de l’entrenador alemany.

Un cop emès l’anunci oficial de la contractació de Hansi Flick com a nou entrenador del primer equip del FC Barcelona, les reaccions per part del moviment de penyes barcelonistes no s’han fet esperar. Tant la Confederació Mundial de Penyes, com les Federacions territorials i els centenars de penyes que en formen part arreu del món han volgut rebre càlidament el nou míster a través de les diferents xarxes socials. Les publicacions donant la benvinguda a Flick i expressant les il·lusions renovades davant d’aquesta nova etapa no han deixat de succeïr-se durant les últimes hores. D’aquesta manera, les penyes han volgut transmetre a l’alemany la convicció que podrà comptar amb l’ànim de tot el moviment, tant a Montjuïc com a qualsevol estadi de la Lliga o d’Europa on es desplaci l’equip.

Agraïment a Xavi

De la mateixa manera, el moviment de penyes ha reaccionat també a l’adéu de Xavi Hernández com a entrenador del primer equip, anunciat de forma pràcticament simultània. Els missatges de suport i d’agraïment al tècnic de Terrassa també han omplert les xarxes socials barcelonistes, evidenciant el recolzament que el col·lectiu penyístic ha mostrat durant tota aquesta temporada, tant en els bons moments com en aquells més complicats. Com a llegenda del club blaugrana, Xavi comptarà sempre amb l’afecte i la gratitud per part de tot el moviment.