La PB BizkaBarça va obrir el seu local als culers

La penya basca va acollir a més d’un centenar d’aficionats abans de l’Athletic-Barça

La PB BizkaBarça (Federación Euskadi) va ser l’amfitriona perfecta per a tots els socis, penyistes i aficionats culers que es van desplaçar fins a Bilbao per a assistir a l’Athletic Club-Barça a San Mamés. Més d’un centenar de penyistes van passar pel local de la PB BizkaBarça durant els instants previs al partit i van contribuir al gran ambient de barcelonisme i unió que va haver-hi entre diferents penyes. No es van voler perdre la prèvia la PB Front 532 (Fed. Barcelonès Est), la PB Mataró (Fed. Maresme), la PB Ulldecona (Fed. Terres de l’Ebre) o la PB Egabrense (Fed. Andalucia, Ceuta y Melilla), entre altres.

És la segona vegada aquesta temporada que el local de la PB BizkaBarça acull una prèvia amb un gran èxit d’assistència, ja que a la Copa del Rei també van obrir la seva seu per a escalfar motors abans del partit. Malgrat el temps i l’horari del partit, més de 300 penyistes van estar a la graderia visitant sense parar d’animar a l’equip. En finalitzar el partit, els futbolistes els van agrair el suport incondicional. Aquest dijous, la PB BizkaBarça tornarà a San Mamés per a fer costat al Barça femení en l’anada de semifinals de la Copa de la Reina.