La PB Ciutadella se suma a la lluita contra el càncer infantil

Trobada solidària amb les penyes de Reial Madrid, Mallorca i Bray Wanderers, al costat de l’Atlètic Ciutadella

La Penya Barcelonista de Ciutadella (Federació Balears) va participar divendres passat a la 1a Trobada Solidària de Penyes de Ciutadella, que va reunir diferents penyes de la localitat menorquina, així com a l’equip local. A més de l’entitat blaugrana, hi van participar la Penya Madridista de Ciutadella, la Penya Mallorquinista de Ciutadella, la Bray Wanderers Ciutadella Supporters i l’Atlètic Ciutadella. Promoguda per aquests dos últims, la trobada va tenir lloc al Camp Municipal de Sant Antoni, on es van reunir vora 200 persones durant tot el matí.

En benefici d’Aspanob

La jornada es va posar en marxa amb la disputa d’un torneig quadrangular amistós de futbol 7 amb la PB Ciutadella, les seves homòlogues madridista i irlandesa, i l’Atlètic Ciutadella. Més enllà de colors i resultats, els partits van evidenciar la bona relació que uneix a totes les entitats participants, per la qual cosa el bon ambient va regnar en tot moment.

Durant el torneig, es va dur a terme una rifa solidària gràcies a la col·laboració d’entitats i particulars de Ciutadella, que van aportar els diferents premis sortejats. Tota la recaptació, així com la dels tiquets de la paella solidària que va tenir lloc al migdia, va sumar més de 1.600 euros, els quals es van destinar a la Fundació Aspanob, que treballa per a millorar la qualitat de vida de nens i nenes amb càncer i proporcionar ajuda als seus familiars.

40è aniversari

La participació de la PB Ciutadella en aquesta trobada s’emmarca en la celebració del 40è aniversari de la penya, que es commemora aquest any 2024. Al llarg dels pròxims mesos, l’entitat té prevists altres actes i activitats com un torneig de pàdel, una xerrada amb periodistes i, per descomptat, la gran festa final d’aniversari.