La PB L’Escala reuneix 5.000 persones a la Cantada d’Havaneres

La 45a edició va comptar amb els grups Americanus, l’Espingari i Els Pescadors de l’Escalas que van omplir la platja de l’Escala.

La Cantada d’Havaneres de la Penya Blaugrana l’Escala (Federació l’Empordà i Catalunya Nord) és una de les activitats més multitudinàries de les que s’organitzen anualment en la localitat, omplint tot l’entorn de la platja. L’acte va estar encapçalat per David Falgàs, president de la PB L’Escala i de la Federació Empordà i Catalunya Nord. No va faltar la presència de la Confederació Mundial de Penyes amb l’assistència del secretari, Joan Giménez. Altres presidents de Federació van voler formar part de la 45a Cantada d’Havaneres. Quim Vall-llosera, president de la Federació de Penyes del Gironès, Selva, Garrotxa i Pla de l’Estany i Claudi Bosch, president de la Federació de Lleida Sud van gaudir de l’acte que es produeix puntualment el primer dijous de cada mes d’agost.

Representació d’altres penyes de Catalunya

En representació del club va estar Gabriel Cid, membre de la Comissió Social del FC Barcelona. També van ser presents algunes penyes de l’Alt Empordà, Osona i del Gironès, com la PB Alt Empordà- Figueres, la PB Salt, la PB Solera de Calella, la PB Manresa, la PB Avi Xaxu de Malgrat de Mar, la PB Torelló i la PB Cotlliure. Els tres grups, Americanus, l’Espingari i Els Pescadors de l’Escala van anar intercalant les seves actuacions fins al moment àlgid de la nit, quan tots els grups van pujar junts a l’escenari per a interpretar: El meu avi, la Bella Lola i el ‘Cant dels Segadors’, que es tanca cada any la Cantada d’Havaneres de l’Escala. Espartac Peran va ser un any més el mestre de cerimònies encarregat de presentar als diferents grups.