La PB Les Corts es bolca un any més amb les festes del seu barri

La penya va organitzar diverses activitats culturals i lúdiques per a grans i petits, i va editar la 10a edició de la seva revista.

La Penya Blaugrana Les Corts (Federació Barcelonès Oest) va tornar a demostrar el gran compromís que manté amb el seu barri durant els actes de Festa Major que aquest districte barceloní celebra cada any per aquestes dates. La penya presidida per Antoni Blanchart va ser una de les entitats destacades, ja que va organitzar diverses activitats dirigides tant a grans com petits, contribuint així al dinamisme i el bon ambient que omplen el seu barri durant aquests dies.

Èxit de totes les iniciatives

L’aposta cultural de la PB Les Corts va ser la presentació de l’obra de teatre “El Florido Pensil”, a càrrec de la companyia amateur Grup de Teatre de Les Corts. La representació va ser un èxit rotund, ja que va omplir fins a la bandera el Teatre L’Espiga de Les Corts i va rebre l’aplaudiment de tots els assistents. Una altra de les iniciatives que va triomfar va ser el tradicional “esmorzar de forquilla” al carrer, en el qual van participar més de 60 persones, entre membres de la penya i altres veïns i veïnes del barri.

L’esdeveniment estrella de la PB Les Corts en aquesta Festa Major va ser el 3r Open Infantil d’Escacs, que de nou va reunir participants arribats del mateix barri, de la resta de Barcelona i també de fora de la ciutat. En total, van ser més de 80 joves els que van voler posar-se a prova davant el tauler, en un torneig que va presentar un nivell molt alt i també un molt bon ambient entre tots els participants. Tots els joves van rebre obsequis blaugranes per part de la penya, així com d’altres col·laboradors, i també van ser premiats amb un esmorzar especial.

Nova edició de la revista

Com ja és habitual en cada festa del seu barri, la Penya Blaugrana Les Corts va presentar una nova edició de la seva revista; concretament, la desena. Enguany, la penya ha destacat a la portada a Mapi León, a qui dedica també un reportatge en les primeres pàgines de la revista. De fet, el Barça femení té un gran protagonisme al llarg de tota la publicació, així com altres temes d’actualitat relacionats amb el nou Camp Nou i la relació del FC Barcelona amb el barri de Les Corts. També hi ha espai per a una porció de la història del Club.

Amb gairebé 5.000 exemplars distribuïts, la revista de la PB Les Corts ja s’ha convertit en tot un referent en el barri i és molt esperada per tots els veïns quan s’acosten les festes. És una mostra més de les profundes arrels que la penya barcelonista té en el seu entorn.