Èxit del 6è Torneig de futbol sala de la Gent Blaugrana Meknès

La penya marroquina va tornar a reunir diversos equips del país, i també un conjunt arribat des de les terres de Lleida.

Un any més, la penya Gent Blaugrana Meknès (Federació Món) va dur a terme el seu ja tradicional Trofeu de Meknès, un torneig de futbol sala que, amb aquesta, ja arriba a la seva 6a edició. Amb un total de 10 equips participants, el torneig va presentar un format de lligueta amb dos grups, els dos primers classificats dels quals passaven a semifinals i després a la gran final. Durant dos dies, tots els partits es van disputar a les instal·lacions esportives Motiv Club, prop de la ciutat de la penya. Dels equips que hi van prendre part, 9 eren del Marroc, amb presència d’alguns exjugadors professionals, i el restant es va desplaçar des de Lleida.

Amb un molt bon ambient tant a dins com fora del camp, el Trofeu de Meknès va tornar a ser tot un èxit d’organització per part de la Gent Blaugrana Meknès, encapçalada pel seu president Youssef El Moukhliss. També va destacar per la bona qualitat dels jugadors participants. A més a més, durant el torneig, els equips van celebrar que el Marroc serà un dels països organitzadors del Mundial de Futbol 2030, una notícia que s’havia conegut amb prou feines un parell de dies abans de l’inici de la competició. D’aquesta manera, la penya Gent Blaugrana Meknès va tornar a demostrar la gran passió pel futbol que es viu al Marroc.