Gran jornada festiva a la 29a Trobada de Terres de l’Ebre i 40è aniversari de la PB El Perelló

L’esdeveniment va formar part dels actes de celebració del 40è aniversari de la PB El Perelló i va reunir més de 150 persones.

Dissabte passat es va viure una completa jornada de barcelonisme a la localitat d’El Perelló amb motiu del 40è aniversari de la Penya Barcelonista El Perelló, una celebració que també va acollir la 29a Trobada de Penyes Barcelonistes de les Terres de l’Ebre. Hi van acudir un total de 26 entitats barcelonistes de la Federació de les Terres de l’Ebre i el número d’assistents es va enfilar fins a superar els 150. La jornada va comptar amb la presència de Ramon Fibla, president de la Federació de les Terres de l’Ebre; Sisco Piñol, vicepresident de la citada Federació i membre del Consell Consultiu en aquest territori; i Artemi Pallarès, president de la PB El Perelló.

Barcelonisme de primera a última hora

La jornada va començar amb un esmorzar a la seu de la PB El Perelló, on es va rebre totes les penyes participants i també els representants del FC Barcelona: Josep Ignasi Macià, membre de la Junta Directiva; Pere Valentí Mora, membre de l’Agrupació de Jugadors del FC Barcelona; i Jordi Brull, membre de la Comissió Social. Posteriorment, es va fer la desfilada d’estendards de totes les penyes, juntament amb una cercavila, que va recórrer els carres de la població ebrenca fins a l’Ajuntament. Allà, amb la presència de l’alcalde, José Codoñer, els representants blaugranes van signar el Llibre d’Honor d’El Perelló.

Després dels parlaments i l’entrega d’obsequis a totes les entitats presents en aquesta jornada tan especial, va arribar el dinar de gala, durant el qual va haver-hi un homenatge als socis fundadors i als presidents que ha tingut la PB El Perelló durant aquests 40 anys de vida. Tot seguit, la festa va continuar amb música i activitats per a grans i petits, allargant la celebració fins el final del dia. Va ser una nova jornada plena d’emoció, germanor i gran esperit barcelonista.