Més de 150 penyistes a la 27a Trobada del Bages, Berguedà i Cerdanya i 50è aniversari de la PB Montserrat-Monistrol

Es va celebrar a Monistrol de Montserrat i va comptar amb la presència de Joan Laporta

La muntanya de Montserrat va tornar a tenyir-se de blaugrana diumenge passat amb motiu de la 27a Trobada de Penyes de la Federació del Bages, Berguedà i Cerdanya, que es va celebrar amb motiu del 50è aniversari de la Penya Barcelonista Montserrat-Monistrol. L’esdeveniment va comptar amb la participació de més de 150 barcelonistes i va haver-hi unes 30 penyes representades de la Federació Bages, Berguedà i Cerdanya. Hi va destacar la presència de Joan Laporta, president del FC Barcelona; Josep Ignasi Macià, responsable de l’àrea social de la Junta Directiva; Antoni Valverde, president de la Federació Bages, Berguedà i Cerdanya; Juan Manuel Asensi, president de l’Agrupació Barça Jugadors; i Paco Martínez, també membre de l’Agrupació Barça Jugadors.

No va faltar la tradicional ‘cercavila’

Tots els convidats van ser rebuts a l’Ajuntament de Monistrol de Montserrat per l’alcaldessa, Núria Carreras. Laporta va signar el Llibre d’Honor i posteriorment també va ser rebut pel president de la PB Montserrat-Monistrol, Rogeli Serra. Entre els actes que es van dur a terme, va destacar la descoberta de la placa commemorativa del 50è aniversari de la PB Montserrat-Monistrol en una cèntrica plaça de la localitat.

També va tenir una gran acollida la cercavila, amb la presència estrella del capgròs ‘Avi del Barça’ entre els molts gegants que acompanyaven els penyistes al ritme de la música dels “grallers”. La Confederació Mundial de Penyes va col·laborar amb banderes blaugranes per a donar encara més acolorit blaugrana a la festa. Abans del dinar de gala, que va tancar el 50è aniversari de la Penya Barcelonista Montserrat-Monistrol i la 27a Trobada de Penyes del Bages, Berguedà i Cerdanya, va haver-hi un intercanvi d’obsequis entre els representants de la penya i la Federació amb els del FC Barcelona.