Les penyes desfermen la bogeria blaugrana al Clàssic de Las Vegas

La PB Las Vegas va organitzar una trobada que va reunir més de 200 penyistes, amb la presència de la PB Los Ángeles, la PB San Diego, la PB San Francisco, la PB Miami-Dade, la PB Fresno i la PB Tenerife

Després de l’emotiva primera parada que va tenir lloc a Miami, la gira estatunidenca del FC Barcelona va viure un altre episodi memorable a Las Vegas gràcies a l’alegria i la bogeria blaugrana de les penyes. En aquest cas, l’ocasió va comptar amb l’al·licient especial del Clàssic contra el Reial Madrid, i el col·lectiu va reaccionar tal com requeria l’ocasió.

La primera gran cita va tenir lloc la vigília del partit. La Penya Blaugrana Las Vegas (Federació Món) va organitzar una trobada al seu local habitual on hi van assistir més de 200 persones. Entre elles, va haver-hi membres d’altres penyes estatunidenques com la PB Los Angeles, la PB Sant Diego, la PB San Francisco, la PB Miami-Dade o la PB Fresno. També hi van ser presents la mexicana PB Un Crit Valent de Puebla, i fins i tot la PB Tenerife (Fed. Canarias). Totes elles van compartir una vetllada molt especial que va comptar amb la presència d’una àmplia representació del Club: els vicepresidents Rafael Yuste i Elena Fort, els directius Josep Ignasi Macià, Xavier Puig, Joan Soler i Àngel Riudalbàs. També hi va ser present Juliano Belletti com a membre dels Barça Legends.

Clàssic amb sabor culer

Amb la victòria de l’equip per 1-0 en el Clàssic disputat contra el Reial Madrid, la bogeria blaugrana de les penyes a Las Vegas no va poder tenir millor colofó. Totes les entitats citades van ser presents a les graderies de l’Allegiant Stadium, però també se’ls van unir altres entitats de la Federació Món. La PB Kerala, arribada des de l’Índia, va ser una d’elles. Gràcies a totes elles, els jugadors de Xavi Hernández van sentir un cop més l’escalf de la seva afició.