Laszi Kubala, convidat de luxe a la conferència ‘Barça i Catalunya’

El fill de la llegenda blaugrana va aportar diversos aspectes personals i anècdotes del seu pare davant dels prop de 50 assistents a la xerrada

Una de les darreres cites del cicle de conferències ‘Barça i Catalunya’ va tenir lloc al local social de la Penya Blaugrana de Sant Cugat del Vallès (Federació de Penyes del Vallès). Va ser la segona part d’aquestes conferències, ‘Temps de Foscor’, i va incloure la presentació del llibre homònim. Un cop més, la xerrada va anar a càrrec de Salva Torres, vicepresident de la Confederació Mundial de Penyes, i Xavier Gamper, fill del fundador del FC Barcelona, amb Aksana Vayevoda a la part tècnica. Aquesta vegada, però, la conferència ‘Barça i Catalunya’ va comptar amb un convidat de luxe: Laszi Kubala, fill del mític futbolista blaugrana dels anys 50.

Kubala va complementar el contingut de la conferència, centrat en la Guerra Civil i la postguerra, amb diversos aspectes personals del seu pare i també algunes anècdotes fins ara desconegudes. La iniciativa va ser molt ben rebuda pels prop de 50 assistents a la xerrada, encapçalats pel president de la PB Sant Cugat, Josep Maria Félez. Precisament, Félez va expressar la voluntat de repetir la conferència a l’hivern perquè la puguin gaudir més membres de la penya.

L’objectiu de les conferències ‘Barça i Catalunya’ és donar continuïtat a aquesta novetat. Es vol convidar altres familiars de figures mítiques del barcelonisme perquè participin a les xerrades. La iniciativa de la Confederació Mundial de Penyes ja té l’agenda plena de sol·licituds, especialment a partir del mes de setembre.