Les penyes es mobilitzen un any més per participar a La Marató de TV3

Es van dur a terme nombroses accions solidàries al llarg de tot el territori, la recaptació del qual s’ha destinat als fons de La Marató de TV3

Diumenge passat, la població catalana va tornar a mobilitzar-se de manera massiva amb motiu d’una nova edició de La Marató de TV3. I, com no podia ser d’una altra forma, el moviment de penyes barcelonistes va participar de forma àmplia en aquesta iniciativa solidària, que enguany estava dedicada a la lluita contra les malalties cardiovasculars. Les accions van tenir lloc al llarg de tot el territori, i en diferents formats, però amb un mateix objectiu: recaptar fons per a ajudar a aquesta causa.

Des de derbis fins a rifes

Una de les moltes entitats que es va implicar va ser la PB Breda (Fed. Gironès, Selva, Garrotxa i Pla de l’Estany), que va organitzar un derbi solidari amb la Penya Blanc Blava de la mateixa localitat. El partit entre culers i pericos va estar marcat pel fair play, i va estar acompanyat d’un sorteig de productes que va recaptar gairebé 800 euros. També es va unir amb la penya local blanc-i-blava la PB Cambrils (Fed. Tarragonès Nord), en aquest cas per a celebrar conjuntament un vermut solidari.

Una altra de les accions més destacades va anar a càrrec de la PB Monells (PB. Empordà i Catalunya Nord), que va recaptar més de 2.200 euros per a la Marató gràcies a la seva 9a Escudellada, i que a més va participar en una “quina” solidària a la seva localitat amb diversos fins benèfics. També va organitzar el seu “quinto” solidari per a ajudar la iniciativa de TV3 la PB Sitges (Fed. Anoia, Alt Penedès i Garraf), amb més de 2.000 euros recaptats.

D’altra banda, la PB Sant Andreu de la Barca i la PB Collbató (Fed. Baix Llobregat) van organitzar els seus respectius esmorzars solidaris, mentre que la PB Móra la Nova (Fed. Terres de l’Ebre) va dur a terme una rifa solidària al seu estand de la fira de Nadal de la seva localitat. Al costat d’elles, moltes altres penyes van aportar el seu granet de sorra, un any més, a la Marató de TV3.