300 penyistes a la 8a Gal·la de Penyes de Castilla-La Mancha

El vicepresident del FC Barcelona, Antonio Escudero, i un total de vuit presidents de federacions territorials van assistir a l’esdeveniment

Cap de setmana memorable per a les entitats pertanyents a la Federación de Peñas Barcelonistas de Castilla-La Mancha. La localitat d’Almagro (Ciudad Real) va ser l’escenari, el passat dissabte 17 de desembre, de la 8a Gal·la Anual de Penyes de Castilla-La Mancha, una trobada multitudinària que va comptar amb la presència de prop de 300 penyistes en representació de 35 penyes, i que es va convertir en una gran celebració del barcelonisme en aquest territori.

Entre els convidats, va destacar la presència d’Antonio Escudero, vicepresident del FC Barcelona. També hi van assistir nombrosos presidents de federacions territorials de penyes. A més de l’amfitrió Daniel Peinado, president de la Fed. Castilla-La Mancha, hi van acudir Ximo Grifol, president de la Fed. Castelló; Paco Baile, president de la Fed. Alacant; Rafael Pichardo, president de la Fed. Andalucía, Ceuta y Melilla; Miguel Angel Cruz, president de la Fed. Extremadura; Esteban García, president de la Fed. Madrid; i Salvador Cerviño, president de la Fed. Galicia.

Tampoc no s’ho van perdre els exjugadors Ricardo Serna i Julio Alberto Moreno, membres de l’Agrupació de Jugadors del FC Barcelona, així com Paco Sedano, exporter de l’equip blaugrana de futbol sala.

Una gal·la plena de premis

Un dels moments més esperats de la 8a Gal·la Anual de penyes de Castilla-La Mancha, com succeeix en cada edició, és el lliurament de premis a les persones i entitats que han destacat per la seva labor durant l’últim any en el sí del moviment de penyes i de l’esport general. El guardó al millor directiu va recaure en José Manuel Lozano, secretari de la Fed. Castilla-La Mancha i president de la PB Villal-Barça, mentre que la Penya Barcelonista Ciudad de la Cuchillería (Albacete) va rebre el premi a la millor penya. Quant al millor penyista, el guardonat va ser Jose Enrique Nogué Garcia, membre de la Penya Barcelonista de Almagro. D’altra banda, es va lliurar el guardó Tito Vilanova a l’equip femení de futbol sala d’Almagro.

Després del lliurament de premis, va haver-hi els parlaments dels representants institucionals i també un brindis amb tots els assistents.