Assemblea a la Federació Gironès, Selva, Garrotxa i Pla de l’Estany

20 de les 23 penyes del territori van participar a la reunió, que va tenir com a convidada la Federació de Penyes del Girona FC

Segueix la intensa activitat d’assemblees de federacions per a tancar l’any 2022. Després de les reunions celebrades a les federacions del Baix Llobregat, Lleida Sud, Andalucía o Anoia, Alt Penedès i Garraf, entre altres, ahir va ser el torn de la Federació del Gironès, Selva, Garrotxa i Pla de l’Estany. La seu de la Penya Blaugrana d’Anglès va ser l’escenari de l’assemblea, que va comptar amb representants de 20 de les 23 penyes que conformen la citada federació.

L’assemblea va estar conduïda per Joaquim Vall-llosera, president de la Federació del Gironès, Selva, Garrotxa i Pla de l’Estany, al qual van acompanyar la resta dels membres de la junta directiva. Durant l’acte, es van repassar els projectes actuals tant a nivell de la federació com de la Confederació Mundial de Penyes i el col·lectiu penyístic en general. També es van abordar algunes accions de cara al futur més pròxim.

En aquest sentit, va destacar la presència a l’assemblea d’una delegació de la Federació de Penyes del Girona FC. Concretament, hi van acudir el seu president, Cristóbal Sánchez, qui també és membre d’Aficiones Unidas, i el seu vicepresident, Pepe Sierra. L’entitat gironina manté una molt bona relació amb la Federació Gironès, Selva, Garrotxa i Pla de l’Estany, i ambdues estan preparant accions conjuntes de cara al partit entre el Girona FC i el FC Barcelona del proper 29 de gener. Hi participarà també la Federació Empordà i Catalunya Nord.