Festa popular de la Federació Baix Llobregat

Més de 100 penyistes de 20 penyes d’aquesta federació es van trobar a Begues en una jornada plena d’activitats

La Federació de Penyes Barcelonistes del Baix Llobregat va celebrar diumenge passat una festa popular a la localitat de Begues, que va estar organitzada en col·laboració amb la penya local: la Penya Barcelonista de Begues. Van ser més d’un centenar de penyistes en representació de 20 penyes d’aquesta federació els qui van participar a la trobada, que va demostrar una vegada més la bona salut del moviment barcelonista i també la seva gran capacitat de mobilització tot i l’aturada de La Lliga.

L’esdeveniment va comptar amb la presència de Vicenç Notari, president de la Federació Baix Llobregat i tresorer de la Confederació Mundial de Penyes, a més de tota la junta directiva d’aquesta federació. També van assistir Paco Clos, exjugador del FC Barcelona i membre de la Agrupació de Jugadors del FC Barcelona; el periodista Marçal Lorente; i la 2a tinenta d’alcalde de l’Ajuntament de Begues, Maria Llauradó.

Tots ells van participar en un col·loqui inicial en el qual van conversar sobretot allò que envolta l’actualitat del FC Barcelona i també la de les seves penyes. A continuació, va tenir lloc un dinar multitudinari, el qual va finalitzar amb diverses actuacions humorístiques en un ambient de fraternitat i unió barcelonista. Després de l’èxit de la primera edició d’aquesta festa popular, la Federació de Penyes del Baix Llobregat ja prepara la seva pròxima gran trobada, que serà el tradicional sopar de Nadal. En aquesta ocasió, l’esdeveniment tindrà lloc a Cornellà, en col·laboració amb la Penya Blaugrana Sant Ildefons.